File too large for the Destination file system Error အားေျဖရွင္းရန္

 ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဒီလို Error ေလးေပါ႔ဗ်ာ။  ႀကံဳခဲ႔ရတာေလးကို အေျဖရွာရင္းနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ လည္း ျဖစ္ေနတာနဲ႔ ႀကံဳလို႔ ကၽြန္ေတာ္႔မိတ္ေဆြ ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမမ်ားကိုလည္း သိေစလိုတာနဲ႔ တင္ေပးလိုက္တာပါ.။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ FAT 32 ေတြျဖစ္တဲ႔ Flash Drives ေလးေတြမွာ အမ်ားဆံုး ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ NTFS ကို အလြယ္ဆံုးေျပာင္းၿပီး Format ခ်တဲ႔ ပံုစံေလးကို ျပေပးပါ႔မယ္။ ေအာက္မွာ ၾကည္႔ရေအာင္ဗ်ာ။

 ကၽြန္ေတာ္တို႔ အရင္ဆံုး My Computer ကို Right-click ေထာက္ၿပီး Manage ကေန Computer

 Management ကို သြားပါမယ္။

Computer Management ကိုေရာက္ရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Device Manager ဆုိတာေလးကို ေရြးေပးပါ႔မယ္။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီ Device Manager ေလးကေနၿပီးေတာ႔  Disk Drives ဆိုတာေလးကို ေရြးပါမယ္။

ၿပီးတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ USB Device အမ်ိဳးအစားေလးကို ေရြးေပးပါ႔မယ္။ အဲ႔ဒီကေနၿပီးေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရဲ႕ USB Device ေလးကို Right-click ေထာက္ၿပီး Properties ကို၀င္လိုက္ပါ။ 

အဲ႔ဒီကေနၿပီးေတာ႔ ဒုတိယေျမာက္ Tab ေလးျဖစ္တဲ႔ Policies Tab ေလးကို ေရြးလိုက္ပါ။ အဲ႔ဒီကေန ဒုတိယေျမာက္မွာရွိတဲ႔ Better Performance ေလးကို အမွန္ျခစ္ေလးေပးၿပီး OK ေပးလိုက္ပါ။ ၿပီးတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ USB Stick ေလးကို Format ရိုက္ပါ႔မယ္။

Format ရိုက္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔  NTFS ကိုေျပာင္းၿပီး Format ရို္က္ပါ႔မယ္။ ေအာက္မွာၾကည္႔လိုက္ပါဗ်ာ။ FAT 32 ( Default ) အစား NTFS ကိုေျပာင္းၿပီး Format ရိုက္ေပးလုိက္ပါ.။





ျပည္႔သြားတဲ႔အခ်ိန္ေရာက္ရင္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ ထည္႔လို႔ရတဲ႔ ဖိုင္ကို ထည္႔လို႔ရသြားပါၿပီ။ အားလံုးပဲ ဒီေလာက္ဆိုအဆင္ေျပၾကမယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ 

မင္းသူရ Information Technology (နည္းပညာ) 
 မင္းသူရ Information Technology (နည္းပညာ) မင္းသူရ Information Technology (နည္းပညာ) မင္းသူရ Information Technology (နည္းပညာ) မင္းသူရ Infor

No comments:

Post a Comment